ترمووود چیست

شنبه 22 آبان 1395
17:42
نوین مارکتینگ

استفاده از چوب در ساختمان از سالیان پیش مرسوم بوده است، با این حال خصوصیات فیزیکی چوب محدودیت هایی در اجرا به ویژه درفضای باز ایجاد می کند. با گذشت زمان انسان متوجه شد که حرارت دادن به چوب باعث افزایش دوام آن خواهد شد، در حقیقت چوب ترمو یا همان ترمووود از طریق حرارت دادن به چوب در دمای زیر یکصد و هشتاد درجه سانتیگراد تحت شرایط خاص و با زمانی حدود 50 تا 100 بسته به نوع چوب اولیه اجرا می شود. در پروسه حرارت دادن اکسیژن از محیط حذف می شود تا امکان سوختن چوب از بین برود.

فرآیند ترمو کردن چوب نما شیوه های گوناگونی دارد که درآنها از روغن، بخار آب و غیره استفاده می شود که در تمامی این فرآیند سه مرحله خشک کردن، حرارت دهی و خنک سازی انجام می گیرد.

ترمووود بسته به نوع و کیفیت درمقابل شرایط جوی، نظیر رطوبت و اشعه فرا بنفش خورشید از خود مقاومت نشان می دهد و طول عمر چندین برابر چوب معمولی دارد و عناصر شیمیایی که باعث فساد و نابودی چوب شناخته می شود طی پروسه حرارت دهی از بین می روند، هر چه پروسه ترمو طبیعی تر باشد ترمووود به دست آمده دوام بیشتری خواهد داشت و با معماری پایدار ارتباط بیشتری برقرار می کند.


برچسب ها: ترمووود ,
[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین ترمووود است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]